top of page
A keyboard

Råd & links

Problemer med TV-signalet

Omkring 80% af alle problemer med tv-signalet skyldes dårligt kabel fra væggen og til tv'et. [Læs mere]

 

Check også at dit tv er indstillet med de rigtige indstillinger. [Læs mere]

 

Løser ingen af de to forslag, kan du kontakte supporten på tlf:  4440 4780 [tast 1 for tekniker]

 

Se åbningstider nederst på siden.

 

Problemer med Bredbånd

 

Trådløst forbundne enheder
[Læs vores gode råd om trådløse netværk]

 

E-mailopsætning (links):
Mailopsætning Outlook 
Mailopsætning Android
Mailopsætning IOS

​

VIGTIGT

Vores udbyder af mailsystemet har opdateret sit certifikat (skal gøres hvert 2. år), hvorfor nogle - specielt på iPad og iPhone - får en meddelelse om at serveridentiteten ikke kan bekræftes.

Du kan løse problemet ved at ændre ind- og udgående server (i konto indstillinger) til følgende:

​

mail.stegenet.dk

​

(NB: Hvis du har mailadresse, der ender på @stegekabelnet.dk, skal ind- og udgående server ændres til mail.stegekabelnet.dk)

​

Så virker det hele igen, og fejlmeddelelserne stopper.

​

Vi beklager ulejligheden, men det er desværre ude af vores hænder.

​

Problemer med telefoni

Oplever du problem med enten fastnet- eller mobiltelefoni, skal du henvende dig direkte til Evercall, der har den fornødne tekniske viden og uddannelse til at hjælpe dig.

​

Kontakt:
Tlf.: 44 40 40 40
email: service@evercall.dk

 

Telefontider:
Hverdag fra 08:00 til 20:00

​

[Klik her for Ofte stillede spørgsmål – FAQ]

​

Andre problemer

Abonnement og regninger:

 
Kontakt kontoret i åbningstiden:
Onsdag kl. 16:30 – 18:00


Tlf: 4440 4780

​

bottom of page