Råd & links
Problemer med TV-signalet
Omkring 80% af alle problemer med tv-signalet skyldes dårligt kabel fra væggen og til tv'et. [Læs mere]
Check også at dit tv er indstillet med de rigtige indstillinger. [Læs mere]
Løser ingen af de to forslag, kan du kontakte supporten på tlf: 4440 4780 [tast 1 for tekniker]
Se åbningstider nederst på siden.
Problemer med Bredbånd
Trådløst forbundne enheder
[Læs vores gode råd om trådløse netværk]
E-mailopsætning (links):
Mailopsætning Outlook
Mailopsætning Android
Mailopsætning IOS
​
VIGTIGT
Vores udbyder af mailsystemet har opdateret sit certifikat (skal gøres hvert 2. år), hvorfor nogle - specielt på iPad og iPhone - får en meddelelse om at serveridentiteten ikke kan bekræftes.
Du kan løse problemet ved at ændre ind- og udgående server (i konto indstillinger) til følgende:
​
mail.stegenet.dk
​
(NB: Hvis du har mailadresse, der ender på @stegekabelnet.dk, skal ind- og udgående server ændres til mail.stegekabelnet.dk)
​
Så virker det hele igen, og fejlmeddelelserne stopper.
​
Vi beklager ulejligheden, men det er desværre ude af vores hænder.
​
Problemer med telefoni
Oplever du problem med enten fastnet- eller mobiltelefoni, skal du henvende dig direkte til Evercall, der har den fornødne tekniske viden og uddannelse til at hjælpe dig.
​
Kontakt:
Tlf.: 44 40 40 40
email: service@evercall.dk
Telefontider:
Hverdag fra 08:00 til 20:00
​
[Klik her for Ofte stillede spørgsmål – FAQ]
​
Andre problemer
Abonnement og regninger:
Kontakt kontoret i åbningstiden:
Onsdag kl. 16:30 – 18:00
Tlf: 4440 4780
​