Råd & links
Problemer med TV-signalet
Omkring 80% af alle problemer med tv-signalet skyldes dårligt kabel fra væggen og til tv'et. [Læs mere]
Check også at dit tv er indstillet med de rigtige indstillinger. [Læs mere]
Løser ingen af de to forslag, kan du kontakte supporten på tlf: 4440 4780 [tast 1 for tekniker]
Se åbningstider nederst på siden.
Problemer med Bredbånd
Trådløst forbundne enheder
[Læs vores gode råd om trådløse netværk]
E-mailopsætning (links):
Mailopsætning Outlook
Mailopsætning Android
Mailopsætning IOS
VIGTIGT
Vores udbyder af mailsystemet har opdateret sit certifikat (skal gøres hvert 2. år), hvorfor nogle - specielt på iPad og iPhone - får en meddelelse om at serveridentiteten ikke kan bekræftes.
Du kan løse problemet ved at ændre ind- og udgående server (i konto indstillinger) til følgende:
mail.stegenet.dk
(NB: Hvis du har mailadresse, der ender på @stegekabelnet.dk, skal ind- og udgående server ændres til mail.stegekabelnet.dk)
Så virker det hele igen, og fejlmeddelelserne stopper.
Vi beklager ulejligheden, men det er desværre ude af vores hænder.
Problemer med telefoni
Oplever du problem med enten fastnet- eller mobiltelefoni, skal du henvende dig direkte til Evercall, der har den fornødne tekniske viden og uddannelse til at hjælpe dig.
Kontakt:
Tlf.: 44 40 40 40
email: service@evercall.dk
Telefontider:
Hverdag fra 08:00 til 20:00
[Klik her for Ofte stillede spørgsmål – FAQ]
Andre problemer
Abonnement og regninger:
Kontakt kontoret i åbningstiden:
Onsdag kl. 16:30 – 18:00
Tlf: 4440 4780